Private Label - Voordelen
Veel dierenspeciaalzaken zijn op zoek naar een eigen lijn honden-, kattenvoer, vers vlees en/of snacks om
niet te hoeven concurreren met bestaande merken. Ze hebben er genoeg van dat klanten 15% korting
verwachten omdat hetzelfde product online voordeliger wordt aangeboden.
Dierenspeciaalzaken kiezen hierdoor voor de exclusiviteit, unieke producten, klantbinding,
uitstekende marge en vergelijkbare kwaliteit van een eigen merk.
Hogere marges
Door producten onder het eigen label te verkopen
kunt u zelf de prijs en marge bepalen. Van onze huidige klanten weten wij dat de prijs minder van belang is als
de consument hetzelfde merk niet elders voordeliger
kan aanschaffen. Een huismerk straalt professionaliteit
uit, maar is ook vertrouwd bij uw klanten.
Bepaal zelf uw assortiment
U kunt bij ons heel makkelijk starten met enkele
producten uit ons assortiment. Daarna kunt u langzaam uitbreiden naar de vraag of behoefte van uw
klanten. Hierdoor is de stap om producten onder
eigen label te gaan aanbieden een stuk kleiner geworden. Vooral omdat u terecht kunt vanaf kleine afname.
Unieke producten
Door een eigen merk op te zetten heeft u unieke
producten die exclusief bij u verkrijgbaar zijn. Het is
een gegeven dat consumenten merkproducten op
internet opzoeken om de voordeligste aanbieder te vinden. Met uw eigen merk zullen ze altijd bij u uitkomen.
Klantbinding
Een tevreden klant zal zich binden aan een merk.
Als uw klant eenmaal uw merk gebruikt en tevreden is,
zal hij/zij niet snel overstappen naar een ander merk. Daarnaast zullen als ze online gaan zoeken op uw
merk altijd weer bij u terecht komen.
In 4 stappen uw eigen merk opzetten
3. Kies uw label design
Onze designers ontwerpen graag uw labels
voorzien van logo, merknaam, slogan, website,
webshop, e-mail, telefoonnummer etc.
4. Versturen bestelling
Na goedkeuring van de labels kunnen wij direct uw
bestelling verwerken. Wij kunnen in principe de
bestelling de volgende werkdag afleveren.